FOXPOST csomagautomata
A megrendelését átveheti a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban található csomagpontok egyikén, a hét minden napján. (Maximum 25kg súlyú vagy 60x36x62cm méretű csomag esetén) Mi is az a FOXPOST?
PostaPont, Posta csomagautomata vagy Postai átvétel
A megrendelését átveheti a több mint 2500 PostaPont, Csomagautomata vagy Posta egyikén. (Maximum 20kg súlyú vagy 50x31x35cm méretű csomag esetén) Mi is az a PostaPont, Posta csomagautomata?
Házhoz szállítás futárral
A megrendelését az MPL futárszolgálat és a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat (nagy háztartási gépek esetén) szállítja házhoz munkaidőben.
Hány napon belül történik meg a kiszállítás?
A termékek kiszállítását logisztikai partnereink a hét minden munkanapján, 8-17 óra között végzik.
Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-5, háztartási nagy gép esetén 2-5 munkanapon belül kézbesíti azt.
Néhány alkalommal ettől eltérhetünk, de erről a rendelés visszaigazolásánál tájékoztatást adunk.
Háztartási gépek esetében a szállítás részleteinek egyeztetése miatt ügyintézőnk keresni fogja Önt megadott elérhetőségei egyikén.
Mennyibe kerül?
A szállítás díjáról minden esetben a termék adatlapján tájékozódhat!
Ha a termék adatlapján ezt a feliratot látja, akkor a szállítási költség Magyarország területén díjmentes!
Akciós szállítási díjak:
10.000,- Ft kosárérték alatt¹
FOXPOST csomagautomatára: 990 Ft
PostaPont, Csomagautomata vagy Postai átvétel: 1.090 Ft
MPL futárszolgálattal: 1.590 Ft
10.000,- Ft kosárérték felett¹
FOXPOST csomagautomatára: 990 Ft
PostaPont, Csomagautomata vagy Postai átvétel: 1.090 Ft
MPL futárszolgálattal: 1.390 Ft
Háztartási nagy gépek esetén2,3
4.890 és 6.890 Ft között (*kivéve ha a termék adatlapján INGYENESEN hirdetjük)
¹ Általános csomag esetén
² A háztartási gép kategórián belül: beépíthető eszközök, hűtőszekrények, fagyasztók, mosógépek, szárítógépek, stb., valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 40 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.
Több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat! (*kizárólag szokványos háztartási mennyiség esetén)
Mit tartalmaz az ár?
Az árak tartalmazzák az esetleges emeletre szállítást is (amennyiben az előzetesen megadott cím tartalmazza). *Amennyiben a küldemény tömege meghaladja a 80 kg-ot - mivel ebben az esetben a vonatkozó munkavédelmi törvények értelmében a kiszállítás csak házszámig történik, a termék emeletre és lakáson belülre mozgatása a helyszínen, kizárólag a vevő által biztosított plusz segítség esetén oldható meg. **Kérjük vegye figyelembe, hogy az emeletre szállítást (illetve a régi készülék elszállítását) csak abban az esetben tudja vállalni a futárszolgálat munkatársa, ha a helyszínen nincs akadályozó tényező (pl. csigalépcső, túl szűk keresztmetszet, stb.).
Háztartási nagy gépek szállítása esetén amennyiben igénylik, a szállítási költség magába foglalja a termék kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
Ha a vásárló igényli, a futárszolgálat vállalja a régi készüléke ingyenes elszállítását. Ennek feltételei a következők: Megrendeléskor a megjegyzés mezőben jelezze ezen szándékát. Csak a megrendelt termékkel közel azonos terjedelmű, súlyú, termékkategóriájú készülékek elszállítását vállaljuk. A korábbi készülék hálózatról történő lecsatlakoztatásáról, valamint a készülékben maradt folyadék leengedéséről az ügyfélnek kell gondoskodnia. * Régi gép elszállítására csak abban az esetben történhet meg, ha ön kikészíti elszállításra alkalmas állapotban az ingatlan ajtaja elé.
Mivel fizethetek?
Megrendelését kifizetheti:
Előre átutalással (banki átutalás útján díjbekérő alapján)
Utánvétellel (készpénzben a futárnak a termék(ek) átvételekor)
Bankkártyával (a rendelés leadásakor a honlapunkon keresztül)
Bankkártyával (a FOXPOST csomagautomatánál)
Cofidis áruhitellel
*Kérjük vegye figyelembe, hogy az MPL futárszolgálatnál egyes kisebb településeken, és cégünk telephelyén kizárólag készpénzben tud fizetni.
Honnan tudhat meg bővebb információkat a csomagjáról?
Kis méretű csomagok esetén az MPL futárszolgálat a kiszállítást megelőzően fogja Önt tájékoztatni e-mailben vagy SMS formájában (amennyiben mobiltelefonszám van megadva rendelés során). Ez az üzenet tartalmazza a kiszállítás tervezett időpontját, a fuvarlevélszámot, valamint (ha van) az utánvétel összegét. A futárszolgálat elérhetőségén további pontosítás vagy időpont egyeztetés céljából közvetlenül kapcsolatba lehet lépni.
A futárszolgálattól kapott SMS tartalmazni fogja a futár közvetlen telefonszámát és a várható kézbesítési időablakot, mert bár az MPL futárok hivatalosan 8-17 óra között szállítanak, de a statisztikai adatokkal már rendelkező településrészeken ezen időintervallum helyett már 3-4 órás idősávokat adnak meg. Mindezen felül a legtöbb esetben a futár a kiszállítás napján, a címre érkezés előtt kb. 15-30 perccel telefonon értesíti Önt várható érkezéséről. Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A futárszolgálat központi elérhetőségeit lentebb találja.
FOXPOST csomagautomata választása esetén SMS-ben értesítjük ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Látogasson el az automatához, adja meg a kódját és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: FOXPOST csomagkövetés
A szolgáltató központi elérhetőségeit lentebb találja.
Nagy méretű háztartási gépek esetén a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a tervezett kiszállítást megelőző napon telefonon és e-mailben fogja Önt keresni időpont egyeztetés céljából. Néhány esetben a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a gyorsabb kiszolgálás érdekében eltekint az előzetes értesítéstől, és a szállítás napján jelzi, hogy aznapi érkezéssel meg tudja valósítani az átadást. Ezt annak az érdekében teszi, hogy felszabadult kapacitásuk révén az ügyfeleink a lehető legkorábban hozzájussanak a rendelt termék(ek)hez. Természetesen megértjük, ha szervezés szempontjából az adott nap mégsem megfelelő, ilyen esetben kérjük egyeztesse le a futárral, hogy melyik munkanap lenne alkalmas Önnek. (Ez a szállítási nap módosítás nem jár többlet költséggel.)
A futárszolgálat központi elérhetőségeit lentebb találja.
Nem találta otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Házhoz szállítás esetén, amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban, még egy alkalommal megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja.
Fontos! Átvételkor ellenőrizze a csomagolást!
Minden termékünk olyan csomagolással van ellátva, hogy az védelmül szolgáljon a szállítási folyamat során. EZÉRT KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT A KÉZBESÍTÉSKOR, MÉG AZ ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY ALÁÍRÁSA ELŐTT, SZÍVESKEDJEN MEGVIZSGÁLNI, hogy a CSOMAGOLÁS mentes-e mindennemű külsérelmi nyomtól (szakadás, felgyűrődés, törés, lyuk, repedés, karcolás, sérülés, hiányos csomagolás, stb.), mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni! Probléma megoldása érdekében hívhatja a vevőszolgálatunkat. Telefon: +36-70-5557035
Cégünk minden feladott csomagra 100%-os értékbiztosítást köt, aminek terhére egy esetleges szállítási sérülés esetén, a sérülésről felvett jegyzőkönyv birtokában díjmentesen tudjuk újra cserélni.