Fontos információ, hogy webáruházunk továbbra is zavartalanul üzemel, valamint számos intézkedést vezettünk be vásárlóink és kollégáink egészségének védelme érdekében. Bővebben itt olvashat róla.
Az átmeneti járványügyi veszélyhelyzet miatt a KOVATRANS futárszolgálat a következő intézkedéseket vezette be a nagy méretű csomagok/gépek szállítása kapcsán:
Termékek átadása a bejárati ajtóban történik, az ingatlanba (lakásba, családi házba) a futárok nem lépnek be, így átmenetileg sajnos nem is viszik a csomagot a rendeltetési helyre.
Az a cél, hogy a lehető legrövidebb időt töltsék kollégáink a címen, így jelenleg a gépet nem csomagolják ki és a csomagolóanyagot nem szállítják el.
Az átvevőnek a bejárati ajtóban lehetősége van a csomag épségét szemrevételezni, ez idő alatt a szállító kollégák legalább 2 métert hátralépnek. Kérjük, hogy a szállítóval való találkozás teljes időtartama alatt viseljen maszkot!
Régi gép elszállítására csak abban az esetben történhet meg, ha ön kikészíti elszállításra alkalmas állapotban az ingatlan ajtaja elé.
A fuvarlevelet nem kell aláírnia az átvevőnek, így (előre fizetett küldemény esetén) van lehetőség érintésmentes átadásra.
Aláírás helyett kérjük, hogy az átvevő készítse elő egy fényképes igazolványát. Az aláírás helyére az okmány sorszámát és az átvevő nevét írják be a futárok. Kérjük az átvevőt ezeket diktálja be a futárnak.
A FOXPOST csomagautomaták továbbra is elérhetők a megszokott nyitvatartási időben, az automatáknak helyet biztosító bevásárlóközpontok nem esnek nyitvatartási korlátozás alá.
A FOXPOST automatából történő csomagátvétel – mint eddig is – más emberrel történő érintkezés nélkül lehetséges
A FOXPOST automatákat, szállító teherautókat rendszeresen fertőtlenítik, a kezelő személyzet betartja a hatóságok által ajánlott védőintézkedéseket.
Választható szállítási módok
FOXPOST csomagautomata
A megrendelését átveheti a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban található csomagpontok egyikén, a hét minden napján. (Maximum 25kg súlyú vagy 60x36x62cm méretű csomag esetén) Mi is az a FOXPOST?
Pick Pack Pont csomagpont
A megrendelését átveheti a több mint 800 csomagpont egyikén, a hét minden napján. (Maximum 20kg súlyú vagy 60x60x60cm méretű csomag esetén) Mi is az a Pick Pack Pont?
Házhoz szállítás futárral
A megrendelését a Royal Futár vagy a KOVATRANS futárszolgálat (nagy háztartási gépek esetén) szállítja házhoz munkaidőben.
Hány napon belül történik meg a kiszállítás?
A termékek kiszállítását logisztikai partnereink a hét minden munkanapján, 8-17 óra között végzik.
Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-3, háztartási nagy gép esetén 1-5 munkanapon belül kézbesíti azt.
Néhány alkalommal ettől eltérhetünk, de erről a rendelés visszaigazolásánál tájékoztatást adunk.
Háztartási gépek esetében a szállítás részleteinek egyeztetése miatt ügyintézőnk keresni fogja Önt megadott elérhetőségei egyikén.
Mennyibe kerül?
A szállítás díjáról minden esetben a termék adatlapján tájékozódhat!
Ha a termék adatlapján ezt a feliratot látja, akkor a szállítási költség Magyarország területén díjmentes!
Akciós szállítási díjak:
10.000,- Ft kosárérték alatt¹
FOXPOST csomagautomatára: 790 Ft
Pick Pack Pont csomagpontra: 890 Ft
Royal Futár futárszolgálattal: 1.390 Ft
10.000 és 30.000,- Ft kosárérték között¹
FOXPOST csomagautomatára: 790 Ft
Pick Pack Pont csomagpontra: 890 Ft
Royal Futár futárszolgálattal: 1.190 Ft
30.000,- Ft kosárérték felett¹
FOXPOST csomagautomatára: INGYENES!
Pick Pack Pont csomagpontra: INGYENES!
Royal Futár futárszolgálattal: INGYENES!
Háztartási nagy gépek esetén2,3
3.900 Ft (*kivéve ha a termék adatlapján INGYENESEN hirdetjük)
¹ Általános csomag esetén
² A háztartási gép kategórián belül: beépíthető eszközök, hűtőszekrények, fagyasztók, mosógépek, szárítógépek, stb., valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 40 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.
³ Kivéve ha a vásárlás a HGCS Otthon Melege Program (Háztartási nagygépek (hűtő vagy fagyasztó készülékek, mosógépek illetve mosó-szárítógépek) energia megtakarítást eredményező cseréje alprogram) keretében valósul meg, ebben az esetben a házhoz szállítás díja 5.990 Ft.
Több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat! (*kizárólag szokványos háztartási mennyiség esetén)
Mit tartalmaz az ár?
Az árak tartalmazzák az esetleges emeletre szállítást is (amennyiben az előzetesen megadott cím tartalmazza). *Amennyiben a küldemény tömege meghaladja a 80 kg-ot - mivel ebben az esetben a vonatkozó munkavédelmi törvények értelmében a kiszállítás csak házszámig történik, a termék emeletre és lakáson belülre mozgatása a helyszínen, kizárólag a vevő által biztosított plusz segítség esetén oldható meg. **Kérjük vegye figyelembe, hogy az emeletre szállítást (illetve a régi készülék elszállítását) csak abban az esetben tudja vállalni a futárszolgálat munkatársa, ha a helyszínen nincs akadályozó tényező (pl. csigalépcső, túl szűk keresztmetszet, stb.).
Háztartási nagy gépek szállítása esetén amennyiben igénylik, a szállítási költség magába foglalja a termék a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
Mivel fizethetek?
Megrendelését kifizetheti:
Előre átutalással (banki átutalás útján díjbekérő alapján)
Utánvétellel (készpénzben a futárnak a termék(ek) átvételekor)
Bankkártyával (a rendelés leadásakor a honlapunkon keresztül)
Bankkártyával (a FOXPOST csomagautomatánál)
Készpénzzel vagy bankkártyával (a Pick Pack Pont csomagponton)
Cofidis áruhitellel
*Kérjük vegye figyelembe, hogy a Royal Futárés a KOVATRANS futárszolgálatnál, valamint a cégünk telephelyén kizárólag készpénzben tud fizetni.
Honnan tudhat meg bővebb információkat a csomagjáról?
Kis méretű csomagok esetén a Royal Futár futárszolgálat a kiszállítást megelőző munkanapon, az esti órákban fogja Önt tájékoztatni SMS formájában (amennyiben mobiltelefonszám van megadva rendelés során). Ez az üzenet tartalmazza a kiszállítás tervezett időpontját, a futárszolgálat telefonszámát, a fuvarlevélszámot, valamint (ha van) az utánvétel összegét. A futárszolgálat telefonszámán további pontosítás vagy időpont egyeztetés céljából közvetlenül kapcsolatba lehet lépni.
Mindezen felül a legtöbb esetben a futár a kiszállítás napján, a címre érkezés előtt kb. 15-30 perccel telefonon értesíti Önt várható érkezéséről. Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: Royal Futár futárszolgálat nyomkövetés
A futárszolgálat központi elérhetőségeit lentebb találja.
FOXPOST csomagautomata választása esetén SMS-ben értesítjük ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Látogasson el az automatához, adja meg a kódját és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: FOXPOST csomagkövetés
A szolgáltató központi elérhetőségeit lentebb találja.
Pick Pack pont csomagpont választása esetén e-mailben és SMS-ben értesítjük ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: Pick Pack Pont csomagkövetés
A szolgáltató központi elérhetőségeit lentebb találja.
Nagy méretű háztartási gépek esetén a KOVATRANS futárszolgálat a tervezett kiszállítást megelőző napon telefonon és e-mailben fogja Önt keresni időpont egyeztetés céljából. Néhány esetben a KOVATRANS futárszolgálat a gyorsabb kiszolgálás érdekében eltekint az előzetes értesítéstől, és a szállítás napján jelzi, hogy aznapi érkezéssel meg tudja valósítani az átadást. Ezt annak az érdekében teszi, hogy felszabadult kapacitásuk révén az ügyfeleink a lehető legkorábban hozzájussanak a rendelt termék(ek)hez. Természetesen megértjük, ha szervezés szempontjából az adott nap mégsem megfelelő, ilyen esetben kérjük egyeztesse le a futárral, hogy melyik munkanap lenne alkalmas Önnek. (Ez a szállítási nap módosítás nem jár többlet költséggel.)
A futárszolgálat központi elérhetőségeit lentebb találja.
Nem találta otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Házhoz szállítás esetén, amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja.
Fontos! Átvételkor ellenőrizze a csomagolást!
Minden termékünk olyan csomagolással van ellátva, hogy az védelmül szolgáljon a szállítási folyamat során. EZÉRT KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT A KÉZBESÍTÉSKOR, MÉG AZ ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY ALÁÍRÁSA ELŐTT, SZÍVESKEDJEN MEGVIZSGÁLNI, hogy a CSOMAGOLÁS mentes-e mindennemű külsérelmi nyomtól (szakadás, felgyűrődés, törés, lyuk, repedés, karcolás, sérülés, hiányos csomagolás, stb.), mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni! Probléma megoldása érdekében hívhatja a vevőszolgálatunkat. Telefon: +36-20-2645608
Cégünk minden feladott csomagra 100%-os értékbiztosítást köt, aminek terhére egy esetleges szállítási sérülés esetén, a sérülésről felvett jegyzőkönyv birtokában díjmentesen tudjuk újra cserélni.