Cégünk szórakoztató elektronikai termékek értékesítésével foglalkozik. Internetes áruházunk termékei a normál kiskereskedelmi ár alatt kerülnek forgalomba, tehát olcsóbbak a megszokott bolti áraknál. Ráadásul nálunk kényelmesen, az otthonából vásárolhat, anélkül hogy az üzleteket járná, és hosszú órákat töltene a kívánt termék kiválasztásával. Kínálatunkat folyamatosan bővítjük, a nálunk kapható termékek megismeréséhez igyekszünk a lehető legtöbb információt megadni.
Minden általunk forgalmazott termék teljesen új, gyárilag garanciális, és nem újracsomagolt vagy felújított készülék.
Raktárkészletünk is folyamatosan változik, ha a kiszemelt termék épp nincs raktáron, vállaljuk beszerzését rövid határidővel.
A megrendelt termék(ek)et futárszolgálattal tudjuk házhoz szállítani - a legtöbb esetben ingyenesen - az ország egész területén.
Megrendelés:
Oldalunkat online webáruháznak alakítottuk ki. A kiválasztott termék(ek) mellett található "Kosárba tesz" gombra kattintva, először a kosárba kerül(nek) a kiválasztott termék(ek), itt még ellenőrizheti az adatokat, majd közvetlenül a honlapunkról leadhatja a megrendelését. Természetesen telefonon vagy is lehet rendelni, név, cím, telefonszám megadásával.
A megrendelés akkor lett sikeresen elküldve, ha a képernyőn a "Sikeres megrendelés!" feliratot látja. Ezután a rendszerünk egy automatikus "Rendelését fogadtuk" tárgyú levelet küld Önnek, amelyben szerepelnek az Ön adatai és a megrendelt termék(ek).
A megrendeléshez előleg nem szükséges, csak az elérhetőséget ellenőrizzük vissza. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk a "Rendelés visszaigazolása" tárgyú e-mailben (nem összetévesztendő a "Rendelését fogadtuk" tárgyú e-maillel, amely a rendszerünk által automatikusan generált levél), csak ezután tekintjük elfogadottnak. Az áru beérkezésének várható időpontjáról, majd annak beérkezéséről a Megrendelőt e-mailben vagy telefonon értesítjük.
A Megrendelő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Házhoz szállítás díjai:
30.000,- Ft kosárérték felett INGYENES a házhoz szállítás 30.000,- Ft kosárérték alatt a kiszállítás egységesen 890,- Ft
5.000,- Ft kosárérték alatt a szállítási díj 1.190, -Ft
Kivételt képezhetnek a nagy méretű termékek:
Televíziók akciós szállítási díja: Budapestre: 890,- Ft
vidékre: 1.890,- Ft Kivéve ha a termék adatlapján INGYENESEN hirdetjük!
Hűtők, fagyasztók, mosógépek, szárítógépek (nagy háztartási gépek) akciós szállítási díja:
országosan egységes: 2.890,- Ft.Kivéve ha a termék adatlapján INGYENESEN hirdetjük!
Több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat!
Újdonság!
Budapesti szállítási cím esetén 17:00 - 21:00 közötti szállítás is igényelhető +1.990 Ft-ért! (kivéve nagy háztartási gépek szállítása esetén). Rendelés leadásakor ezen igényét kérjük külön jelezze!
Folytatódó akciónk keretében most a legtöbb televíziót ingyenesen szállítjuk házhoz bárhova az országban! Kérem érdeklődjön az ügyfélszolgálatunkon vagy keresse az "Ingyenes házhoz szállítás" feliratot!
A házhoz szállítást a legtöbb esetben a Express One (Trans-o-flex) futárszolgálat végzi. Információ: http://expressone.hu
A házhoz szállítást kizárólag munkanapokon és Magyarország területén tudjuk vállalni.
A futárszolgálat értesítést küld e-mailben és SMS-ben is (amennyiben mobiltelefonszám van megadva rendelés során) a várható szállításról. Ezekben szerepel a futár telefonszáma, így pontosítás vagy időpont egyeztetés céljából közvetlenül kapcsolatba lehet lépni vele.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: Express One Trans-o-flex nyomkövetés
Az árut a megrendelést követően, a telefonon vagy levélben egyeztetett határidőn belül kiszállítjuk. A szállítás munkanapokon, munkaidőben 8-17 óra közötti időintervallumban, előzetes telefonos értesítés alapján történik. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja.
Ha a megrendelt termékből van raktáron, a szállítást a legtöbb esetben a következő munkanapra tudjuk vállalni. Néhány esetben ettől eltérhetünk, de erről minden alkalommal a rendelés visszaigazolásánál tájékoztatást adunk. Szolgáltatásunk 14:00-ig leadott és visszaigazolt rendelésekre vonatkozik.
A termékek elérhetőségéről kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken!
A szállítás csak házszámig történik, az esetleges emeletekre való felvitelről minden esetben az adott szállítóval kell megegyezni.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni hogy külsérelmi nyomok (szakadás, törés, lyuk stb.) nem látszódnak-e a csomagoláson, és csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni! Sérült csomagolást nem köteles átvenni, illetve kérheti a futárszolgálat munkatársát, hogy a sérült csomagolásra hivatkozva együtt vizsgálják át a termék sértetlenségét. Probléma megoldása érdekében hívhatja a vevőszolgálatunkat. Telefon: 06-20-9911-634, 06-30-4700-581
Fizetés:
Utánvételes fizetés: az áru átvételekor történik készpénzben.
Átutalásos fizetés: Kizárólag előre átutalást tudunk elfogadni, a rendelt termék kiszállítása - természetesen előzetes egyeztetés alapján - akkor történik, amikor a számlán szereplő vételár megérkezett a bankszámlánkra (pontos adatokat az e-mailben küldött díjbekérő tartalmaz).
A honlapunkon lévő árak bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, és készpénzfizetésre vonatkoznak. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
Jótállás, Szavatosság:
Az általunk forgalmazott termékekre minimum 12 hónap jótállást vállalunk. Azoknál a készülékeknél, ahol a termék adatlapján 1 évnél több garancia időt jelzünk, ott az alábbi kiterjesztett garancia idők érvényesek:
A főbb termékekre vonatkozólag:
FUJIFILM fényképezőgép:
24 hónap teljeskörű jótállás*
LG tv:
24 hónap teljeskörű jótállás
LG blu-ray, dvd, házimozi:
12 hónap teljeskörű jótállás
NIKON fényképezőgép:
24 hónap teljeskörű jótállás*
NIKON tükörreflexes fényképezőgép:
36 hónap teljeskörű jótállás a vázra*
NIKON objektív:
12 hónap teljeskörű jótállás*
NIKON távcső:
120 hónap (10 év) teljeskörű jótállás*, (céltávcsövek esetében 360 hónap (30év))
PENTAX fényképezőgép:
12 hónap teljeskörű jótállás*
PANASONIC tv:
24 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap szavatosság)*
PANASONIC blu-ray, dvd, házimozi:
24 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap ingyenes alkatrész ellátás)*
PANASONIC fényképezőgép:
24 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap ingyenes alkatrész ellátás)*
PANASONIC videokamera:
24 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap ingyenes alkatrész ellátás)*
PHILIPS tv:
24 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap ingyenes javítási költség biztosítása)*
SAMSUNG tv:
12 hónap teljeskörű jótállás*
SAMSUNG blu-ray, dvd, házimozi:
12 hónap teljeskörű jótállás*
SAMSUNG videokamera:
12 hónap teljeskörű jótállás*
SANDISK memóriakártya:
120 hónap (10év!) teljeskörű jótállás*
SHARP tv:
24 hónap teljeskörű jótállás*
SONY tv:
24 hónap teljeskörű jótállás*
SONY blu-ray, dvd, házimozi:
12 hónap teljeskörű jótállás*
SONY konzumer videokamera:
12 hónap teljeskörű jótállás*
SONY professzionális videokamera:
24 hónap teljeskörű jótállás*
* A termékeket a hivatalos, magyarországi márka képviselet teljes támogatásával és garanciális hátterével árusítjuk! A termékekhez NEM saját, úgynevezett "bolti garanciát" mellékelünk, a garanciális szervizelés a gyári garancialevéllel közvetlenül a gyártók magyarországi szervizhálózataiban történik.
A szakszervizek címe minden esetben megtalálható a jótállási vagy garanciajegyen esetleg a termék használati útmutatójának a végén, de a megfelelő szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére.
Főbb márkaszervizek ügyfélszolgálatának elérhetősége: CANON: Camera Kft. 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19. - Telefon: +36(1)266-8085, +36(1)328-0691 - Web: www.camerakft.hu FUJIFILM: Fotó-paradicsom Kft. 1148 Budapest, Nagy Lajos Király u. 20. - Telefon: +36(1)363-37-77 - Web: www.foto-paradicsom.hu LG központi elérhetőség: Telefon: 06-40-54-54-54 (06-40-LG-LG-LG) helyi tarifával hívható hétfőtől - csütörtökig 9-17 óra, illetve pénteken 9-15 óra között. - Web: www.lg.hu/support/contact.do NIKON: Nikon Kft. 1143 Budapest, Hungária körút 130. - Telefon: +36(1)232-13-71 - Web: www.nikon.hu PANASONIC központi elérhetőség: Telefon: +36-40/201-006 helyi tarifával hívható hétfőtől - péntekig 9-17 óra között. - Web: www.panasonic.hu PHILIPS: Szerviz Kft. 1117 Budapest. Karinthy Frigyes út 15. - Telefon: +36-1-209-6052, +36-1-466-9015 - Web: www.szervizkft.hu SAMSUNG központi elérhetőség: Telefon: 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) ingyenesen hívható hétfőtől - péntekig 8-18 óra, illetve szombaton 9-16 óra között. - Web: www.samsung.com/hu/info/contactus.html SONY központi elérhetőség: Telefon: +36-1/777-9151 hívható hétfőtől - péntekig 9-18 óra között. - Web: www.sony.hu
Amennyiben a termékhez nem jár külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A 10kg-nál nehezebb vagy kézi csomagként nem szállítható készülékek elszállításáról, és visszaszállításáról minden esetben a szerviz ingyenesen gondoskodik.
Elveszett jótállási jegyet sajnos nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási felelősséget kizáró feltételek:
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat
A szakszervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás
Természetes elhasználódás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. A Korm. rendelet teljes szövege elolvasható itt!
Kellékszavatosság:
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Frektan Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Frektan Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság:
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás:
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/9...10 alapján a Frektan Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól a 19/2014 (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak és a PTK. 2013 évi V. törvény az érvényesek. Ezen szövegek elovashatóak itt, valamint itt!
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosság és a termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A Frektan Kft. által kibocsátott garanciával ellátott készülékek meghibásodása esetén, a garanciális javításokat a mellékelt jótállási jegy alapján intézzük.
Amennyiben a megvásárolt termék vagy igénybe vett szolgáltatás minőségével nem elégedett és jogosnak vélt panaszát a cégünknél elutasítottuk, vagy az ügyintézést nem Önnek megfelelő módon zártuk le, Önnek lehetősége van igénybe venni a békéltető testületek díjmentes eljárását."
A cégünk székhelye szerinti illetékes Békéltető testület elérhetőségei:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
E-mail cím: info@hbkik.hu
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2017.01.01-vel jogutódlással megszűnt. A fogyasztóvédelmi ügyeket az NFM vette át, másodfokú hatóságként pedig országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A vásárlók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. (http://jarasinfo.gov.hu/ )
Regisztráció:
Fontos! A Digitalko.hu Webáruházban a felhasználók regisztráció nélkül is vásárolhatnak!
Ennek ellenére érdemes regisztrálni, mert így értesülhetnek a legújabb akcióinkról, egyedi árainkról. A regisztrálást rendelés leadása közben is elvégezhetik, ilyenkor kérésre a rendszerünk automatikusan elkészíti a regisztrációt a rendeléskor már megadott adatokból. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes.
A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.
A regisztráció írásban, egy adatlap kitöltése és elküldése útján történik, és feltétele, hogy a felhasználó a felhasználási feltételeket elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el.
A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adatok módosítása menüpontban van lehetőség.
A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor megszüntetheti. Ehhez a regisztrált e-mail címről egy "Regisztráció törlése" tárgyú levelet kell küldenie ügyfélszolgálatunknak a központi info @ e-mail címre.
A Frektan Kft. jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs űrlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra következtethet, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. A Frektan Kft. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve vásárlás esetén) a felhasználó, vevő részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.
A regisztrált felhasználó a regisztrációval hozzájárul ahhoz, hogy kifejezett tiltakozása hiányában a vevőszolgálat részére a hírleveleket, illetve az akciókról szóló értesítéseket elektronikus formában megküldje. A regisztrált felhasználó a vevőszolgálatnak küldött emailben jelezheti, ha nem kívánja ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni. A Frektan Kft.-t az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Frektan Kft.-t nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Frektan Kft.-nek felróható okból hozzáférhetővé válik.
Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség.
Adatvédelem:
A Frektan Kft. ezúton tájékoztatja Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Kérésére azokat haladéktalanul töröljük. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Frektan Kft. alvállalkozójaként működik. Ekkor azonban, az alvállalkozók a Frektan Kft. által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.
Vevőszolgálat:
Cím: 4030, Debrecen, Epreskert u. 1.
(Az árukiszállítás részben a budapesti, központi raktárunkból, részben a debreceni telephelyünkről történik.)
Telefon: 06-20-9911-634, 06-30-4700-581
Elérhető: hétfő-péntek: 8.00 - 16.00
E-mail: megtekintheti az oldalunk jobb felső sarkában
Személyes átvételi lehetőséget az ügyfélszolgálatunkon csak előzetes megrendelés alapján tudunk biztosítani!
A webáruházunk kivitelezését és fejlesztését saját cégünk a Frektan Kft. végzi.
Az áruház kezelése:
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa, kiválaszthassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.
Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat, információkat tölthet le termékeinkről, ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges, azonban így Ön nem rögzítheti igényeit sem. A termékek megtekintésére egy többszintű menürendszert hoztunk létre.
Tárhely szolgáltató neve, elérhetősége: Hetzner Online AG., Industriestr. 25. 91710 Gunzenhausen DE. Elérhetőség: +49 (0)9831 505-0, info@hetzner.de
Javasolt böngésző típus: Firefox Mozilla 3.6 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://www.mozilla-europe.org/hu/firefox/
Javasolt képfelbontás: minimum 1024*768 pixel
A PDF formátumú fájlok megnyitásához Acrobat Reader programra van szükség. Amennyiben ez a szoftver az Ön gépén nincsen telepítve, azt - ingyenesen - letöltheti a program nevére kattintva. Adobe Acrobat Reader letöltése
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért:
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte:
Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap (Rendelését fogadtuk tárgyú levél), ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre (második visszaigazolás).
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
A vásárlástól való elállás joga:
A vevőnek jogában áll a vásárlástól elállni. A lemondást jelezheti telefonon vagy írásban a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áru(k)).
A vevő az áru átvételét követő tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet szerint. Ha el szeretné olvasni a törvény szövegét, kattintson ide. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Amennyiben fogyasztó az elállás jogát írásban gyakorolja, elegendő tizennégy napon belül az írásos elállási nyilatkozatot eladóhoz eljuttatni. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríteni, amennyiben a vásárolt készülék és tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek a vevőszolgálatra.
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A termék visszaszolgáltatása:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek:
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
A Frektan Kft. előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe.
A Frektan Kft. nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár). Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért az adott termék beszállítója felelős, de az ez irányú felhasználói, vevői jelzéseket a Frektan Kft. továbbítja a gyártó felé. A modellek és technikai paramétereik előzetes jelzés nélkül megváltozhatnak. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, illetve némileg eltérhetnek a valóságtól. Műszaki változás joga fenntartva. Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért, a műszaki adatok és képek pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk, azokért szíves elnézést kérünk.
A Frektan Kft. kijelenti, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglaltnak, így azt nem iktatja.
A Frektan Kft. tevékenységére vonatkozóan a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) által elfogadott és rendszeresen felülvizsgált Tartalomszolgáltatási Kódexnek veti alá magát (hozzáférhető itt).
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett nettó és bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. A szerződés nyelve magyar.
Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja
Amennyiben a Frektan Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Frektan Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
A Frektan Kft. a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a szerződő Felek értékhatártól függetlenül a Hajdú-Bihar megyei Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
Az akcióink a visszavonásig érvényesek.
Ha a keresett termék nem szerepel a kínálatunkban, kérjük írjon egy e-mailt, vagy telefonáljon, hátha tudunk segíteni.
Ha kérdése van a jobb oldali telefonon ikonon elérhető Kapcsolat menüpont alatt tud elérni bennünket.