A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A nem fogyasztónak minősülő vásárlók esetén azonban ez a jog nem gyakorolható!
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSRÓL
A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Kapcsolat menüpont alatt feltüntetett űrlap kitöltésével, postai levélben van lehetősége érvényesíteni.
A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, baba etetés kiegészítők, kisállat termékek).
Az elállási jog gyakorlása az előzetes elállási űrlap kitöltésével, vagy az írásbeli Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében ügyfélszolgálatunkon, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az ügyfélszolgálatunkra történő visszajuttatással lehetséges.
Elállási nyilatkozat
ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGE
DiPlus Hungary Kft.
Cím: 4030 Debrecen, Borzán Gáspár utca 4.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8-16 óra között.
Szombat - vasárnap: zárva
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási/Felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, a DiPlus Hungary Kft. visszatéríti a teljes vételárat.
Az elállási jog a termék kipróbálására vonatkozik, tartós használat esetén az veszít az értékéből, és ezért a fogyasztó felelősséggel tartozik. Az elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék kipróbálásának lehetőségét! A DiPlus Hungary Kft. fenntartja a jogot, hogy az esetleges, aránytalanul tartós használatból származó értékcsökkenésből eredendően igényt támasszon a fogyasztóval szemben.
A 14 napon belüli elállás keretében mindkét fél számára a szerződés előtti állapot visszaállítása a cél. Mivel cégünk sérülésmentes, új készüléke(ke)t értékesít, így a fogyasztó is tiszta, és sérülésmentes terméket köteles visszaszolgáltatni.
A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.Jótállási időn belül meghibásodott a készülékem? Mi tévő legyek?
Ha elromlott a megvásárolt termék, juttassa el a hivatalos márkaszervizbe, vagy ügyfélszolgálatunkra! Minden esetben ellenőrizze, hogy még a jótállási időn belül van-e a készülék!
5 lépés a gyors és zökkenőmentes garanciális ügyintézéséhez:
1. Győződjön meg róla, hogy készüléke valóban meghibásodott!
- Ellenőrizze a tápkábelt, az áramellátást,
- Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket,
- Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánja üzemeltetni.
2. Készítse elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
- A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
- A készülékhez tartozó jótállási jegy (amennyiben van a termékhez).
3. Forduljon közvetlenül a márkaszervizhez, ha a termék meghibásodott!
- A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez.
4. Juttassa el készülékét a márkaszervizbe!
- Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
5. Várja meg a márkaszerviz értesítését a javítás befejezéséről!
- A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket ügyfélszolgálatunkon adta le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!
További hasznos tudnivalók, információk:
Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan
Az általunk forgalmazott termékekre a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 1, 2 vagy 3 éves jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia meghaladhatja a kötelező 1, 2 vagy 3 éves jótállási időt is.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel (amennyiben tartozik hozzá), az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállás időtartama 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év; 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év; 250 000 forint eladási ár felett három év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az határidőn túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni! A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
Mire nem érvényes a jótállás?
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez, hiszen a beépíthető, valamint nagyméretű háztartási gépeket a legtöbb esetben a helyszínen javítják!
A főbb márkaszervizek listája
Ha mégis úgy dönt, hogy inkább hozzánk juttatja vissza, a meghibásodott készülékét közvetlenül az ügyfélszolgálatunkon is leadhatja, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt. A garanciális javításokat mi is továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli, és a meghibásodott készülékkel egyenértékű, új készüléket biztosítunk.
Garanciális ügyintézési idő meghosszabbodása a járványügyi veszélyhelyzet következtében:
A meghibásodott készülékek javítási ideje nagyságrendekkel megnőhet az elmúlt napokban meghozott kormányzati intézkedések és a jelenlegi körülményekre való tekintettel. Sajnos a helyzet Vis Major, melynek megoldása kormányzati szintű döntést igényel, de természetesen a szervizek mindent megtesznek azért, hogy a javításra leadott készülékek szervizelése a körülményekhez mérten a lehető leghamarabb megtörténjen.
A folyamatokat sajnos nem lehet meggyorsítani, soron kívüliséget sem tudunk biztosítani, valamint pénzügyi megoldásokat sem tudunk foganatosítani. Kérjük megértésüket, mert jelentősen meghosszabbodott javítási idővel kell számolniuk.
Javasoljuk továbbá, ha a terméke olyan hibával rendelkezik, mely a használatot jelentősen nem befolyásolja, akkor kérjük ne adja le javításra, csak a korlátozások megszűnése után, szem előtt tartva a fent említett okokat, valamint a fertőzés veszély és a kontaktusszám csökkentését is.
A DiPlus Hungary Kft. ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Cím: 4030 Debrecen, Borzán Gáspár utca 4.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8-16 óráig (ünnepnapokon az ügyfélszolgálatunk zárva tart)
E-mail cím: info (kukac) digitalko.hu
Meghibásodás bejelentő űrlapNem találom egy korábbi rendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?
Ebben az esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info (kukac) digitalko.hu e-mail címen, vagy az
alábbi bejelentő űrlapon keresztül!
Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy a rendelése átvételekor minden esetben ellenőrizze annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagja érkezett, akkor jelezze átvételkor a futárnál!
Ha esetleg a csomagolása sérült, kérjük ezt is feltétlen rögzíttesse a futárral jegyzőkönyvben!
Ezt követően keresse meg ügyfélszolgálatunkat az
alábbi űrlap kitöltésével! Észrevételét az info (kukac) digitalko.hu e-mail címen keresztül is leadhatja. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldje el számunkra a rendelése azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát!
Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy a rendelése átvételekor minden esetben ellenőrizze annak tartalmát! Amennyiben nem az Ön csomagja érkezett, akkor ne vegye át, hanem jelezze ügyfélszolgálatunk felé az
alábbi űrlap kitöltésével! Észrevételét az info (kukac) digitalko.hu e-mail címen keresztül is leadhatja. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldje el számunkra a rendelése azonosítóját, illetve - ha ismeri - a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! Előre is köszönjük!
Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?
Minden termékünk olyan csomagolással van ellátva, hogy az védelmül szolgáljon a szállítási folyamat során.
EZÉRT KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT A KÉZBESÍTÉSKOR, MÉG AZ ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY ALÁÍRÁSA ELŐTT, SZÍVESKEDJEN MEGVIZSGÁLNI, hogy a CSOMAGOLÁS mentes-e mindennemű külsérelmi nyomtól (szakadás, felgyűrődés, törés, lyuk, repedés, karcolás, sérülés, hiányos csomagolás, stb.)!
A futárnak adott átvételi aláírásával Ön elismeri a sérülésmentes csomag átvételét, és a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben (MPL esetén a futár digitális eszközén) kerül rögzítésre.
Cégünk minden feladott csomagra 100%-os értékbiztosítást köt, aminek terhére egy esetleges szállítási sérülés esetén, a sérülésről felvett jegyzőkönyv birtokában díjmentesen tudjuk újra cserélni.
Amennyiben bármilyen külsérelmi nyomot vél felfedezni a csomagoláson, akkor kérjük amennyiben lehetséges fényképezze le, és a képekkel együtt jelentse be felénk a problémát.
(Kérjük, hogy azt vegye figyelembe, hogy ha a csomagolás sértetlen akkor nincs lehetősége a terméket előre kibontani, viszont ebben az esetben a termék is sértetlenül érkezett meg Önhöz!)
Ha termék csomagolása megrongálódott, ne ijedjen meg, attól még a termék nagy valószínűséggel sérülésmentes, azonban ne felejtse el átvizsgálni a tartalmát!
Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe abban az esetben is, ha a készüléket csak később tervezné használni (pl. lakásfelújítás esetén), illetve ha Ön helyett más veszi át a terméket, legyen szíves őt is erről tájékoztatni.
Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak (nagy háztartási gépek esetén)?
A nagy háztartási gépek méretüknél és sérülékenységüknél fogva különleges szállítást igényelnek, ezért a szokásosnál nagyobb odafigyelést igényelnek.
Kérjük, hogy az átvételkor - még a futár jelenlétében - vizsgálja meg, hogy a termék a csomagoláson belül is sértetlen, bontassa ki és FONTOS hogy csak ezután írja alá a szállítólevelet. Szállítási sérülés esetén azt rögzítsék jegyzőkönyvben, vagy segítségül hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-70-555-7035-ös telefonszámon!
Hiánytalan és sérülésmentes átvételi igazolás esetén további reklamációt nem tudunk elfogadni. Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe abban az esetben is, ha a készüléket csak később tervezné használni (pl. lakásfelújítás esetén), illetve ha Ön helyett más veszi át a terméket, legyen szíves őt is erről tájékoztatni.
A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?
Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az
alábbi űrlap kitöltésével! Észrevételét az info (kukac) digitalko.hu e-mail címen keresztül is leadhatja. Fontos, hogy küldje el számunkra a termék cikkszámát, valamint azt a - termékoldalon leírt - tulajdonságot is, ami nem jellemező a kapott termékre, illetve azonosítsa be rendelését, a rendelési azonosító vagy a számlaszám alapján!
Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?
Online, vagy telefonon leadott rendelése esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősül, lehetősége van élni a 14 napos elállási jogával. Kérjük, hogy mindenképpen tájékozódjon ezekről még az ügyintézés előtt!
A 14 nap az elállási jog, azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük a webáruházunkban megvásárolt terméket, ha meggondolta magát.
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A nem fogyasztónak minősülő vásárlók esetén azonban ez a jog nem gyakorolható!
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSRÓL
A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Kapcsolat menüpont alatt feltüntetett
űrlap kitöltésével, postai levélben van lehetősége érvényesíteni.
A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, baba etetés kiegészítők, kisállat termékek).
Az elállási jog gyakorlása az előzetes elállási űrlap kitöltésével, vagy az írásbeli Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében ügyfélszolgálatunkon, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az ügyfélszolgálatunkra történő visszajuttatással lehetséges.
Elállási nyilatkozat
ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGE
DiPlus Hungary Kft.
Cím: 4030 Debrecen, Borzán Gáspár utca 4.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8-16 óra között.
Szombat - vasárnap: zárva
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási/Felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, a DiPlus Hungary Kft. visszatéríti a teljes vételárat.
Az elállási jog a termék kipróbálására vonatkozik, tartós használat esetén az veszít az értékéből, és ezért a fogyasztó felelősséggel tartozik. Az elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék kipróbálásának lehetőségét! A DiPlus Hungary Kft. fenntartja a jogot, hogy az esetleges, aránytalanul tartós használatból származó értékcsökkenésből eredendően igényt támasszon a fogyasztóval szemben.
A 14 napon belüli elállás keretében mindkét fél számára a szerződés előtti állapot visszaállítása a cél. Mivel cégünk sérülésmentes, új készüléke(ke)t értékesít, így a fogyasztó is tiszta, és sérülésmentes terméket köteles visszaszolgáltatni.
A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
Hol találok információt az adott termék márkaszervizéről?
Termékeink többségére gyártói garanciát adunk, melyek biztosítják, hogy probléma esetén készüléke hozzáértő kezekbe kerüljön. A garanciális ügyintézés gyorsabb átfutási ideje érdekében, kérjük, forduljon közvetlenül a márkaszervizekhez, melyek elérhetőségeit ide kattintva tudja megtekinteni. Egyes márkaszervizek díjmentes, háztól - házig szolgáltatással is rendelkeznek, melyek megkönnyítik a terméke oda- és visszajuttatását.
Természetesen, mi is szívesen segítünk az adott márkaszervizhez történő eljuttatásban, azonban - saját logisztikai folyamataink miatt - ilyenkor hosszabb átfutási idővel kell számolnia!
A márkaszervizek elérhetőségeit a vásárolt termék csomagolásán, vagy a mellékelt jótállási jegyen találja. Segítségül mi is kigyűjtöttük Önnek néhány nagyobb márka szerviz elérhetőségeit.
Ide kattintva tudja megtekinteni!
A garanciális ügyintézésről bővebben a
Jótállási időn belül meghibásodott a készülékem? Mi tévő legyek? kérdés alatt tájékozódhat.
Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?
A szervizes ügyintézésre leadott termék bevizsgálási ideje attól függ, hogy azt közvetlenül a gyártó márkaszervizébe juttatta el, vagy cégünk segítségét kérte ebben.
Abban az esetben, ha közvetlenül a márkaszervizhez fordult, akkor csak náluk tud érdeklődni az ügyintézés állapotáról. A szerviznek törekednie kell arra, hogy a kijavítás 15 napon belül megtörténjen.
Amennyiben a cégünk jár el a szervizes ügyintézés során, úgy - az általunk szállított termék logisztikája miatt is - megnövekedhet az átfutási idő. A bevizsgálás/javítás során mindig törekszünk a 30 napon belüli ügyintézésre. Ennek lejárta esetén, ügyfélszolgálatunknál tud érdeklődni a folyamatban lévő javítással kapcsolatosan, az elérhetőségeinken keresztül.
Kérjük, hogy a gyorsabb beazonosítás végett készítse elő szervizlapja számát!
Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?
Amint a termék megérkezik hozzánk, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor elkészítjük a visszavételező számlát és visszautaljuk a vételárát. Ez időt vesz igénybe, szíves türelmét és megértését kérjük!
Az összeget banki átutalással juttatjuk vissza Önnek. Ebben az esetben meg kell adnia a bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.
Honnan tudhatom meg, hogy van-e készleten a kinézett készülék?
A termék adatlapján a jobb oldalon egy zöld elem grafika, és egy "Raktáron" felirat olvasható.
Felhívjuk figyelmét, hogy a termék adatlapján látható "Raktáron" jelölés percről percre változhat!
Ha a termék adatlapján a "Rendelésre" állapot szerepel, úgy a termék jelenleg nincs készleten! Amint tudomást szerzünk a várható raktárra kerülés időpontjáról, azt természetesen jelezni fogjuk.
Hogyan használhatom a kupon kódot?
Másolja ki a kuponkódot (vagy jegyezze meg), és a kosárban az 1. lépésnél, a kuponkód mezőbe illessze/írja be. Ezután a termék ára módosul a kedvezményes árra.
Kérjük vegye figyelembe, hogy nem minden termékünkhöz van kuponkód, az adott termékhez kapcsolódó kuponkódot a termék adatlapján, a termék képe alatt találja.
Kapok-e magyarnyelvű használati útmutatót a termékhez?
Természetesen igen. A termékek használati útmutatója minden esetben a csomag tartalmát képezi.
Fogok-e értesítést kapni a termék szállításának időpontjáról?
- Igen, kis méretű csomagok esetén az MPL futárszolgálat a kiszállítást megelőzően fogja Önt tájékoztatni e-mailben vagy SMS formájában (amennyiben mobiltelefonszám van megadva rendelés során). Ez az üzenet tartalmazza a kiszállítás tervezett időpontját, a fuvarlevélszámot, valamint (ha van) az utánvétel összegét. A futárszolgálat elérhetőségén (+36-1-767-8272) további pontosítás vagy időpont egyeztetés céljából közvetlenül kapcsolatba lehet lépni.
A futárszolgálattól kapott SMS tartalmazni fogja a futár közvetlen telefonszámát és a várható kézbesítési időablakot, mert bár az MPL futárok hivatalosan 8-17 óra között szállítanak, de a statisztikai adatokkal már rendelkező településrészeken ezen időintervallum helyett már 3-4 órás idősávokat adnak meg. Mindezen felül a legtöbb esetben a futár a kiszállítás napján, a címre érkezés előtt kb. 15-30 perccel telefonon értesíti Önt várható érkezéséről. Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
- Igen, nagy méretű háztartási gépek esetén a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a tervezett kiszállítást megelőző napon telefonon és e-mailben fogja Önt keresni időpont egyeztetés céljából. Néhány esetben a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a gyorsabb kiszolgálás érdekében eltekint az előzetes értesítéstől, és a szállítás napján jelzi, hogy aznapi érkezéssel meg tudja valósítani az átadást. Ezt annak az érdekében teszi, hogy felszabadult kapacitásuk révén az ügyfeleink a lehető legkorábban hozzájussanak a rendelt termék(ek)hez. Természetesen megértjük, ha szervezés szempontjából az adott nap mégsem megfelelő, ilyen esetben kérjük egyeztesse le a futárral, hogy melyik munkanap lenne alkalmas Önnek. (Ez a szállítási nap módosítás nem jár többlet költséggel.)
- FOXPOST csomagautomata választása esetén SMS-ben értesítjük ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Látogasson el az automatához, adja meg a kódját és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: FOXPOST csomagkövetés
- PostaPont, Posta csomagautomata vagy Postai átvétel választása esetén e-mailben és SMS-ben értesítjük ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra.
Amennyiben Ön már rendelkezik a szállításhoz kapcsolódó fuvarlevélszámmal, ezen az oldalon nyomon követheti hol tart éppen a csomagja: Posta nyomonkövetés
A futárszolgálatok elérhetőségeit, valamint további információkat a
Szállítás menüpont alatt talál.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Termékeinket kedvezményesen, sok esetben akár ingyenesen szállítjuk házhoz.
A házhoz szállítás költsége termékenként eltérő. Az adott termékhez tartozó szállítási költség, a termék adatlapján a készülék vételára alatt kerül feltüntetésre.
Ha a termék adatlapján ezt a feliratot látja, akkor a szállítási költség Magyarország területén díjmentes!
Fontos tudnia, hogy több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat!
Ez a gyakorlatban annyit jelent, ha Ön olyan készülékből rendel 2 vagy több darabot, aminek van szállítási díja (pl. 1.390 Ft), akkor azt a díjat csak egyszer kell megfizetnie (példa esetében csak 1.390 Ft-ot).
(Kivételt képezhetnek a nagy méretű termékek.)
Több készülék rendelése esetén javasoljuk, hogy próbaként helyezze a termékeket a kosárba, ahol a rendszerünk egy pontos, végleges szállítási díjat kalkulál Önnek.
Felhívjuk a figyelmét, hogy áruházunk csak háztartási mennyiséget szolgál ki, az ennél nagyobb mennyiségű megrendelése előtt kérjen tájékoztatást az ügyfélszolgálatunktól.
A szállításról, és az azzal kapcsolatos tudnivalókról bővebben a
Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.
Kérhetek-e számlát a vásárlásról?
Természetesen, számlázás nélkül át sem adjuk a terméket a futárszolgálatnak.
Vállalkozásunk 100%-ban magyar tulajdonban lévő, köztartozásmentes minősített adózóként 27%-os Áfás számlát állít ki.
A számlázási adatait a rendelés során a számlázási cím mezőben tudja megadni.
Hogyan vásárolhatok az online áruházban?
Online áruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat!
Viszont egy egyszerű regisztrációnak számos előnye van, mint például az egyedi kedvezményes árak és a rendelési adatok megőrzése. Nincs más teendője, mint kattintson a jobb felső sarokban található Regisztráció linkre, adja meg az e-mail címét, teljes nevét és egy jelszót, amit a későbbiekben a belépéshez szeretne használni. A regisztrációja az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása után már el is készült.
Vásárláshoz használja a termékek melletti "Kosárba" gombot, melynek véglegesítésével elindulhat a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatja a fizetési- és szállítási módot, majd legvégül egy ellenőrzést követően elküldheti végleges rendelését. Ennek állapotáról e-mail formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a folyamat éppen milyen státuszban tart.
Hol tudom kipróbálni, megtekinteni a weboldalon kinézett terméket?
Cégünknek sajnos nem áll módjában minden terméket bemutatni. Ellenben több ezer termékből nagy darabszámban tartunk készleten, és mivel üzletpolitikánk nem kívánja meg a kiállított darabokat, ezáltal kiszállítás során garantáltan új, bontatlan csomagolású termékeket tudunk vásárlóinknak átadni.
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Online leadott rendelések esetén választható fizetési módok:
- Készpénzben a telephelyünkön*
- Utánvétellel (a futárnak a csomag átvételekor)
- Megrendelését az áru átvételekor a futárszolgálat munkatársának készpénzzel vagy bankkártyával* egyenlítheti ki.
- Előre átutalással (banki átutalás útján díjbekérő alapján)
- Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítenie. A rendelési folyamat véglegesítését követően, elektronikus formában, e-mailben kapja meg a díjbekérőt. Ezen megtalálja az utalandó összeget, a bankszámlaszámunkat és egyéb, szükséges információkat. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatjuk.
- Bankkártyával (a rendelés leadásakor a honlapunkon keresztül)
- Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard és Visa Classic (dombornyomott bankkártyák), Maestro és Visa Electron (nem dombornyomott bankkártyák). Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Six Payment Services, Európa egyik legnagyobb bankkártya elfogadásra specializálódott vállalata.
- Bankkártyával (a FOXPOST csomagautomatánál)
- A teljes biztonság és átláthatóság érdekében a FOXPOST csomagautomatánál csakis bankkártyával lehetséges a fizetés. Hálózatuk az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.
- Utánvétellel a kiválasztott PostaPonton, Posta csomagautomatánál, Postán
- Megrendelését az áru átvételekor a PostaPonton, Csomagautomatánál, vagy a postán egyenlítheti ki.
- Cofidis áruhitellel
- Áruhitel igénylése során a megrendelt termék vételárának finanszírozása a Cofidis Magyarország által történik. Az esetleges önerő kiegyenlítése Ön által történhet készpénzben, utánvétellel vagy előre átutalással. Bővebb információ...
*Kérjük vegye figyelembe, hogy az MPL futárszolgálatnál egyes kisebb településeken, és cégünk telephelyén kizárólag készpénzben tud fizetni.
Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy vásárolni tudjak?
A termékek megrendelésének nem feltétele a regisztráció, anélkül is vásárolhat!
A regisztráció valójában egy kényelmi funkció, így későbbi megrendelések esetén nem kell újra beírnia az adatait, azok automatikusan kitöltésre kerülnek.
A kényelmes vásárlás érdekében, az első megrendelés alkalmával (mindösszesen egy jelszó megadásával), közvetlenül a rendelés leadásával egy időben is regisztrálhat.
További előnye, hogy egyes kiemelt akciókat, kupon ajánlatokat kizárólag a regisztrált felhasználóink között hirdetjük meg.
A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes.
Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?
A Digitalko.hu oldalon forgalmazott termékek esetében a gyártó (vagy külföldi gyártó esetén a magyarországi importőr) biztosítja a jótállást.
Ez azt jelenti, hogy meghibásodás esetén minden esetben hivatalos márkaszervizben történik a javítás.
Az általunk forgalmazott termékekhez, a márka importőre teljes körű garanciális terméktámogatást biztosít.
Egyes márkaszervizek díjmentes, háztól - házig szolgáltatással is rendelkeznek, melyek megkönnyítik a terméke oda- és visszajuttatását.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon, munkaidőben történik, a pontos időintervallum futárszolgálattól függően eltérő.
Az MPL futárszolgálat és a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat várhatóan 8 és 17 óra között érkezik.
A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni az alábbi elérhetőségeken, de
kérjük, hogy várja meg, míg a csomag elindításáról értesítjük Önt!
MPL futárszolgálat elérhetőségei:
Központi telefonszám: +36-1-767-8272
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
Web:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat?utm_source=ugyfelszolgalat_kapcsolat
Nagy háztartási gépek szállítását a KOVATRANS/GEBRÜDER végzi.
KOVATRANS futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-20-905-3784
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 20:00
E-mail:
megrendeles@kovatrans.hu
Web:
http://kovatrans.hu/
GEBRÜDER futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-24-506-700
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
E-mail:
gw.hungary@gw-world.com
Web:
https://www.gw-world.com/hu/kapcsolat-1
Csak új termékeket árusítanak?
A Digitalko.hu oldalán található termékek teljesen új, gyári csomagolású készülékek.
Esetenként előfordul, hogy szépséghibás vagy bemutató darabokat is forgalmazunk, azokat minden esetben a termék adatlapján külön jelöljük!
Milyen szállítási módot választhatok?
Választható szállítási módok
- FOXPOST csomagautomata
A megrendelését átveheti a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban található csomagpontok egyikén, a hét minden napján. (Maximum 25kg súlyú vagy 60x36x62cm méretű csomag esetén) Mi is az a FOXPOST?
- PostaPont, Posta csomagautomata vagy Postai átvétel
A megrendelését átveheti a több mint 2500 PostaPont, Csomagautomata vagy Posta egyikén. (Maximum 20kg súlyú vagy 50x31x35cm méretű csomag esetén) Mi is az a PostaPont, Posta csomagautomata?
- Házhoz szállítás futárral
A megrendelését az MPL futárszolgálat vagy a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat (nagy háztartási gépek esetén) szállítja házhoz munkaidőben.
A részletekről és az árakról a
Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.
Mi az élet értelme?
Ez egy remek kérdés!
Vannak akik úgy gondolják, hogy az élet értelme mélyen keveredik a létezés, az öntudat, a boldogság filozófiai és vallási értelmezésével, és olyan elméleteket érint, mint a szimbolikus jelentés, ontológia, érték, cél, jó és rossz, szabad akarat, elméletek Istenről, Isten létezése, lélek, halál utáni élet. A tudományos munkák közvetettebbek, a világegyetemről való empirikus tények rögzítésével a tudomány keretet és változókat ad a kapcsolódó vitákhoz. Egy alternatív, nem kozmikus/vallási eredetű, emberközpontú kérdés a „Mi az én életemnek az értelme?” Az emberi lét értelmére vonatkozó kérdés értéke a végső valósággal, az önazonossággal vagy a szenteltség érzésével egyeztethető össze.
Mi ezen felül azt gondoljuk a legfontosabb, hogy érezzük jól magunkat, minden helyzetben meglátva a pozitívumokat. :-)
Egy hűtőt kellene felvinni a 10. emeletre. Meg tudja oldani a futár?
Amennyiben a küldemény tömege nem haladja meg a 80 kg-ot, és kézi erővel lehetséges azt mozgatni, úgy futárunk tudja teljesíteni a kézbesítést a megadott címen. A 80kg feletti össztömegű termék esetében - mivel ott a vonatkozó munkavédelmi törvények értelmében a kiszállítás csak házszámig történik, a termék emeletre és lakáson belülre mozgatása a helyszínen, kizárólag a vevő által biztosított plusz segítség esetén oldható meg.
Nem csak hűtő, hanem bármely más termék esetében is, a szállítás nem csak házszámig történik, akár emeletre is felviszik – felár nélkül (a 80kg-os határ figyelembevételével)!
Kérjük vegye figyelembe, hogy az emeletre szállítást (illetve a régi készülék elszállítását) csak abban az esetben tudja vállalni a futárszolgálat munkatársa, ha a helyszínen nincs akadályozó tényező (pl. csigalépcső, túl szűk keresztmetszet, stb.).
Nagy háztartási gépek esetében pedig kollégáink a lakásán belül a kért helyre teszik a terméket, és amennyiben igénylik, ki is csomagolják (kizárólag nagy háztartási gépek esetében) *Kivéve ha a járványügyi korlátozások miatt ezt ideiglenesen nem vállalja a futárszolgálat. Kérjük tájékozódjon a pontos helyzetről a
Szállítás menüpont alatt! Megértését köszönjük!
Mindent tudni akarok az áruhitelről! Mire számíthatok?
Az áruvásárlási kölcsön (más néven áruhitel), lehetőséget biztosít az Ön számára, hogy megvegye álmai termékét, akkor is, ha arra nincs elegendő pénze, vagy másra szeretné költeni, esetleg az eredetileg tervezettnél egy nagyobb értékű termékre vágyik. Az áruvásárlási kölcsön igénybevételével a pénztárcájához igazodva lehet kialakítani a havi kiadásokat.
Ha már tudja, hogy mennyit szán egy-egy új készülékre havonta, akkor a futamidő hosszának megválasztásával kialakíthatja azt a havi törlesztő részletet, amit kényelmesen, problémamentesen tud fizetni.
Az igényelhető kölcsön forint alapú, havi részletei nem változnak a futamidő alatt, így jól tervezhetők és beilleszthetők a családi költségvetésbe.
Még soha nem volt ilyen egyszerű online Cofidis Áruhitelre vásárolni!
Videós azonosítással akár 3 munkanap alatt hozzájuthat a kiszemelt termékekhez!
Bővebb információért kattintson ide! Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Termékeinket kedvezményesen, sok esetben akár ingyenesen szállítjuk házhoz.
A házhoz szállítás költsége termékenként eltérő. Az adott termékhez tartozó szállítási költség, a termék adatlapján a készülék vételára alatt kerül feltüntetésre.
Ha a termék adatlapján ezt a feliratot látja, akkor a szállítási költség Magyarország területén díjmentes!
Fontos tudnia, hogy több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat!
Ez a gyakorlatban annyit jelent, ha Ön olyan készülékből rendel 2 vagy több darabot, aminek van szállítási díja (pl. 1.390 Ft), akkor azt a díjat csak egyszer kell megfizetnie (példa esetében csak 1.390 Ft-ot).
(Kivételt képezhetnek a nagy méretű termékek.)
Több készülék rendelése esetén javasoljuk, hogy próbaként helyezze a termékeket a kosárba, ahol a rendszerünk egy pontos, végleges szállítási díjat kalkulál Önnek.
Felhívjuk a figyelmét, hogy áruházunk csak háztartási mennyiséget szolgál ki, az ennél nagyobb mennyiségű megrendelése előtt kérjen tájékoztatást az ügyfélszolgálatunktól.
A szállításról, és az azzal kapcsolatos tudnivalókról bővebben a
Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Online leadott rendelések esetén választható fizetési módok:
- Készpénzben a telephelyünkön*
- Utánvétellel (a futárnak a csomag átvételekor)
- Megrendelését az áru átvételekor a futárszolgálat munkatársának készpénzzel vagy bankkártyával* egyenlítheti ki.
- Előre átutalással (banki átutalás útján díjbekérő alapján)
- Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítenie. A rendelési folyamat véglegesítését követően, elektronikus formában, e-mailben kapja meg a díjbekérőt. Ezen megtalálja az utalandó összeget, a bankszámlaszámunkat és egyéb, szükséges információkat. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatjuk.
- Bankkártyával (a rendelés leadásakor a honlapunkon keresztül)
- Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard és Visa Classic (dombornyomott bankkártyák), Maestro és Visa Electron (nem dombornyomott bankkártyák). Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Six Payment Services, Európa egyik legnagyobb bankkártya elfogadásra specializálódott vállalata.
- Bankkártyával (a FOXPOST csomagautomatánál)
- A teljes biztonság és átláthatóság érdekében a FOXPOST csomagautomatánál csakis bankkártyával lehetséges a fizetés. Hálózatuk az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.
- Utánvétellel a kiválasztott PostaPonton, Posta csomagautomatánál, Postán
- Megrendelését az áru átvételekor a PostaPonton, Csomagautomatánál, vagy a postán egyenlítheti ki.
- Cofidis áruhitellel
- Áruhitel igénylése során a megrendelt termék vételárának finanszírozása a Cofidis Magyarország által történik. Az esetleges önerő kiegyenlítése Ön által történhet készpénzben, utánvétellel vagy előre átutalással. Bővebb információ...
*Kérjük vegye figyelembe, hogy az MPL futárszolgálatnál egyes kisebb településeken, és cégünk telephelyén kizárólag készpénzben tud fizetni.
Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?
Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítenie! Amennyiben ezt a a fizetési módot választja, úgy a rendelési folyamat véglegesítését követően, elektronikus formában e-mailben kapja meg a díjbekérőt. Ezen megtalálja az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és egyéb, szükséges információkat.
A rendelését csak azután tudjuk átadni a futárszolgálatnak, miután a teljes vételár megérkezett a bankszámlánkra.
Az átutalások jóváírása a bankok által munkanapokon 8:00-16:00 között, óránként történik meg. Kérjük ezt vegye figyelembe.
Fontos, hogy az átutalásánál a közlemény rovatban mindenképpen legyen feltüntetve a díjbekérő sorszáma.
Mi történik akkor, ha a futár nem tudta a csomagot kézbesíteni, mert nem voltam otthon?
Sikertelen kézbesítés esetén futárunk értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon még egy alkalommal, újabb kísérletet tesz a csomag átadására, ugyanis tarifáink két kézbesítési kísérlet díját tartalmazzák. MPL futárszolgálat szállítás esetén, ha a második kézbesítés is sikertelen, akkor azt követően a postán veheti át a csomagot.
A biztos kézbesítés érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot az MPL futárszolgálattal a
kozponti.ertesites@posta.hu e-mail címen vagy a +36-1-767-8272 telefonszámon, ezen közvetlenül tud egyeztetni a szállítás várható időpontjáról.
MPL futárszolgálat elérhetőségei:
Központi telefonszám: +36-1-767-8272
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
Web:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat?utm_source=ugyfelszolgalat_kapcsolat
Nagy háztartási gépek szállítását a KOVATRANS/GEBRÜDER végzi, ők a kiszállítás előtt egy nappal telefonálnak, ha az egyeztetett időpont mégsem volt megfelelő Önnek, az alábbi elérhetőségen tudja felvenni velük a kapcsolatot:
KOVATRANS futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-20-905-3784
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 20:00
E-mail:
megrendeles@kovatrans.hu
Web:
http://kovatrans.hu/
GEBRÜDER futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-24-506-700
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
E-mail:
gw.hungary@gw-world.com
Web:
https://www.gw-world.com/hu/kapcsolat-1
Néhány esetben a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a gyorsabb kiszolgálás érdekében eltekint az előzetes értesítéstől, és a szállítás napján jelzi, hogy aznapi érkezéssel meg tudja valósítani az átadást. Ezt annak az érdekében teszi, hogy felszabadult kapacitásuk révén az ügyfeleink a lehető legkorábban hozzájussanak a rendelt termék(ek)hez. Természetesen megértjük, ha szervezés szempontjából az adott nap mégsem megfelelő, ilyen esetben kérjük egyeztesse le a futárral, hogy melyik munkanap lenne alkalmas Önnek. (Ez a szállítási nap módosítás nem jár többlet költséggel.)
Egy hűtőt kellene felvinni a 10. emeletre. Meg tudja oldani a futár?
Amennyiben a küldemény tömege nem haladja meg a 80 kg-ot, és kézi erővel lehetséges azt mozgatni, úgy futárunk tudja teljesíteni a kézbesítést a megadott címen. A 80kg feletti össztömegű termék esetében - mivel ott a vonatkozó munkavédelmi törvények értelmében a kiszállítás csak házszámig történik, a termék emeletre és lakáson belülre mozgatása a helyszínen, kizárólag a vevő által biztosított plusz segítség esetén oldható meg.
Nem csak hűtő, hanem bármely más termék esetében is, a szállítás nem csak házszámig történik, akár emeletre is felviszik – felár nélkül (a 80kg-os határ figyelembevételével)!
Kérjük vegye figyelembe, hogy az emeletre szállítást (illetve a régi készülék elszállítását) csak abban az esetben tudja vállalni a futárszolgálat munkatársa, ha a helyszínen nincs akadályozó tényező (pl. csigalépcső, túl szűk keresztmetszet, stb.).
Nagy háztartási gépek esetében pedig kollégáink a lakásán belül a kért helyre teszik a terméket, és amennyiben igénylik, ki is csomagolják (kizárólag nagy háztartási gépek esetében) *Kivéve ha a járványügyi korlátozások miatt ezt ideiglenesen nem vállalja a futárszolgálat. Kérjük tájékozódjon a pontos helyzetről a
Szállítás menüpont alatt! Megértését köszönjük!
Részletre, áruhitel igénybevételével tudok vásárolni?
Igen, partnerünk a Cofidis Magyarország.
Ráadásul még soha nem volt ilyen egyszerű online Cofidis Áruhitelre vásárolni!
Videós azonosítással akár 3 munkanap alatt hozzájuthat a kiszemelt termékekhez!
Bővebb információért kattintson ide! Bankkártyával szeretnék fizetni. Biztonságos?
Ez a fizetési mód bárki számára elérhető és biztonságos, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas
Mastercard,
Maestro,
Visa vagy
Electron bankkártyával, hitelkártyával.
Fizessen kényelmesen bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég a rendelés utolsó lépéseként, egy titkosított felületen megadnia bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot.
Biztonságos fizetés
Partnerünk, a SIX Payment Services Európa egyik legnagyobb bankkártya elfogadásra specializálódott vállalata. A SIX Payment Services 100%-os leányvállalata a svájci SIX Groupnak, mely 75 éves múltra tekint vissza, első osztályú szolgáltatást nyújt a pénzügyi infrastruktúra teljes területén, mint például; értékpapír kereskedelem, értékpapír szolgáltatások, bankközi klíring.
A SIX Payment Services Európa egyik legnagyobb tranzakciófeldolgozójaként stabilan és folyamatosan növekszik, ma már több mint 32 európai országban nyújt bankkártya elfogadási szolgáltatásokat.
Mindent tudni akarok az áruhitelről! Mire számíthatok?
Az áruvásárlási kölcsön (más néven áruhitel), lehetőséget biztosít az Ön számára, hogy megvegye álmai termékét, akkor is, ha arra nincs elegendő pénze, vagy másra szeretné költeni, esetleg az eredetileg tervezettnél egy nagyobb értékű termékre vágyik. Az áruvásárlási kölcsön igénybevételével a pénztárcájához igazodva lehet kialakítani a havi kiadásokat.
Ha már tudja, hogy mennyit szán egy-egy új készülékre havonta, akkor a futamidő hosszának megválasztásával kialakíthatja azt a havi törlesztő részletet, amit kényelmesen, problémamentesen tud fizetni.
Az igényelhető kölcsön forint alapú, havi részletei nem változnak a futamidő alatt, így jól tervezhetők és beilleszthetők a családi költségvetésbe.
Még soha nem volt ilyen egyszerű online Cofidis Áruhitelre vásárolni!
Videós azonosítással akár 3 munkanap alatt hozzájuthat a kiszemelt termékekhez!
Bővebb információért kattintson ide! Élő megrendelés esetén hogyan és meddig módosíthatom a szállítási vagy a fizetési módot?
A szállítási és fizetési módot mindaddig tudja módosítani, míg a rendelését nem adtuk át a futárszolgálatnak.
Ügyfélszolgálatos munkatársaink természetesen azon vannak, hogy vásárlóink kéréseinek eleget tegyenek, így kérjük ha módosítani szeretne, keresse kollégáinkat bizalommal e-mailben, telefonon, azonnali üzenetküldés, vagy online chat formájában!
Az
elérhetőségeinket lentebb találja.
Tipp! Ha telefonon pillanatnyilag nem sikerül kapcsolatot teremteni, használja az azonnali üzenetküldés opciót vagy kérjen visszahívást!
Élő megrendelés esetén hogyan és meddig módosíthatom a rendelt termék(ek)et?
Élő megrendelés esetén mindaddig módosíthatja rendelését, hozzáadhat termék(ek)et, kivehet belőle, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva és átadva a futárszolgálatnak.
Ügyfélszolgálatos munkatársaink természetesen azon vannak, hogy vásárlóink kéréseinek eleget tegyenek, így kérjük ha módosítani szeretne, keresse kollégáinkat bizalommal e-mailben, telefonon, azonnali üzenetküldés, vagy online chat formájában!
Az
elérhetőségeinket lentebb találja.
Tipp! Ha telefonon pillanatnyilag nem sikerül kapcsolatot teremteni, használja az azonnali üzenetküldés opciót vagy kérjen visszahívást!
Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben is kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Már élő megrendelésemet törölni szeretném, hogyan és meddig tehetem meg?
Élő megrendelés esetén mindaddig törölheti rendelését, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva és átadva a futárszolgálatnak.
Ügyfélszolgálatos munkatársaink természetesen azon vannak, hogy vásárlóink kéréseinek eleget tegyenek, így kérjük ha módosítani szeretne, keresse kollégáinkat bizalommal e-mailben, telefonon, azonnali üzenetküldés, vagy online chat formájában!
Az
elérhetőségeinket lentebb találja.
Tipp! Ha telefonon pillanatnyilag nem sikerül kapcsolatot teremteni, használja az azonnali üzenetküldés opciót vagy kérjen visszahívást!
Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben is kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld vásárlóink számára, a rendelés során megadott e-mail címre.
Ezek közül a legfontosabb a "Rendelés tájékoztatás..." és az "Indítjuk a kiszállítást ..." tárgyú levelek, ezeket kérjük figyelmesen olvassa végig, mivel fontos információkat tartalmaz a termék szállításával, és átvételi instrukciókkal kapcsolatban!
Amennyiben már értesítettük arról, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, a következő elérhetőségeken tud érdeklődni náluk:
FOXPOST csomagautomata:
Központi telefonszám:
+36-1-999-0-369
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 20:00
E-mail:
info@foxpost.hu
Web:
http://www.foxpost.hu/
MPL futárszolgálat:
Központi telefonszám: +36-1-767-8272
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
Web:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat?utm_source=ugyfelszolgalat_kapcsolat
Nagy háztartási gépek szállítását a KOVATRANS/GEBRÜDER végzi.
KOVATRANS futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-20-905-3784
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 20:00
E-mail:
megrendeles@kovatrans.hu
Web:
http://kovatrans.hu/
GEBRÜDER futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-24-506-700
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
E-mail:
gw.hungary@gw-world.com
Web:
https://www.gw-world.com/hu/kapcsolat-1
Rendelésre kapható terméket rendeltem, mikorra kaphatom meg?
Rendelésre kapható terméket rendeltem, mikorra kaphatom meg?
A "Rendelésre" státusz egy gyűjtő fogalom, azt jelenti, hogy a termékből jelenleg egyik raktárunkban sincs készleten.
A Rendelésre feltüntetett termékek nagy részénél ez azt jelenti, hogy beszállítás alatt van, és amint beérkezik a központi raktárunkba, hamarosan szállítható lesz.
A készülékek egy kisebb csoportjánál pedig azt jelöli, hogy azokat kizárólag vásárlói megrendelés esetén szerezzük be.
A várható szállítási időt a beszállítóink visszajelzése alapján a "Rendelés visszaigazolása ..." tárgyú levélben jelezzük.
Rendelésre kapható termékeink beszerzési ideje akár 2-3 hét is lehet, így szíves türelmét és megértését kérjük!
Ahogy a termék beérkezik a raktárunkba, a rendeléskor megadott e-mail címen értesítjük.
Mi történik akkor, ha a futár nem tudta a csomagot kézbesíteni, mert nem voltam otthon?
Sikertelen kézbesítés esetén futárunk értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon még egy alkalommal, újabb kísérletet tesz a csomag átadására, ugyanis tarifáink két kézbesítési kísérlet díját tartalmazzák. MPL futárszolgálat szállítás esetén, ha a második kézbesítés is sikertelen, akkor azt követően a postán veheti át a csomagot.
A biztos kézbesítés érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot az MPL futárszolgálattal a
kozponti.ertesites@posta.hu e-mail címen vagy a +36-1-767-8272 telefonszámon, ezen közvetlenül tud egyeztetni a szállítás várható időpontjáról.
MPL futárszolgálat elérhetőségei:
Központi telefonszám: +36-1-767-8272
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
Web:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat?utm_source=ugyfelszolgalat_kapcsolat
Nagy háztartási gépek szállítását a KOVATRANS/GEBRÜDER végzi, ők a kiszállítás előtt egy nappal telefonálnak, ha az egyeztetett időpont mégsem volt megfelelő Önnek, az alábbi elérhetőségen tudja felvenni velük a kapcsolatot:
KOVATRANS futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-20-905-3784
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 20:00
E-mail:
megrendeles@kovatrans.hu
Web:
http://kovatrans.hu/
GEBRÜDER futárszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36-24-506-700
Elérhető hétfőtől-péntekig: 8:00 - 17:00
E-mail:
gw.hungary@gw-world.com
Web:
https://www.gw-world.com/hu/kapcsolat-1
Néhány esetben a KOVATRANS/GEBRÜDER futárszolgálat a gyorsabb kiszolgálás érdekében eltekint az előzetes értesítéstől, és a szállítás napján jelzi, hogy aznapi érkezéssel meg tudja valósítani az átadást. Ezt annak az érdekében teszi, hogy felszabadult kapacitásuk révén az ügyfeleink a lehető legkorábban hozzájussanak a rendelt termék(ek)hez. Természetesen megértjük, ha szervezés szempontjából az adott nap mégsem megfelelő, ilyen esetben kérjük egyeztesse le a futárral, hogy melyik munkanap lenne alkalmas Önnek. (Ez a szállítási nap módosítás nem jár többlet költséggel.)
Honnan tudhatom meg, hogy biztosan megkapták-e a rendelésem?
Ha sikeresen végig ment a kosár 4 lépésén, egy "Sikeres rendelés feladás!" feliratot kell látnia a képernyőn.
Ezen felül a megadott e-mail címre egy "Rendelését fogadtuk" tárgyú levelet küldünk a vásárlóknak. Ha nem találja elképzelhető, hogy a SPAM vagy PROMÓCIÓK levelek közé került, kérjük ellenőrizze postafiókját.
Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?
Személyes adatait bármikor módosíthatja! Kérjük előbb jelentkezzen be az oldal tetején található
"Bejelentkezés" linkre kattintva, ezután ugyanott láthatóvá válik az "Adatmódosítás" menüpont is.
Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?
Kollégáink a beérkező üzeneteket folyamatosan, érkezési sorrendben, munkaidőben dolgozzák fel. Igyekszünk minden megkeresést 24 órán belül, de legkésőbb néhány napon belül teljesíteni, szíves türelmét és megértését kérjük!
Már élő megrendelésemet módosítani szeretném, hogyan és meddig tudom megtenni?
- Szeretné törölni teljes megrendelését?
- Szeretne törölni egy tételt a rendeléséből?
- Szeretne egy helyettesítő termékre cserélni egy tételt a rendeléséből?
- Szeretné meghosszabbítani az átvétel időpontját?
- Szeretné megváltoztatni a fizetési módot, amit korábban kiválasztott?
Rendelése módosításához kérjük küldje el a módosítandó adatokat az
ügyfélszolgálatunk lentebb található e-mail címére, vagy használja a gyors üzenetküldési funkciót!
Megrendeléseit a számlázásig, illetve pénzügyi teljesítéséig tudja módosítani.
Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?
Mielőtt felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, kérjük olvassa át gyakran ismételt kérdéseket, és az azokra adott válaszainkat!
A leggyakoribb kérdésekre pontos válaszokkal készültünk, ha ennek ellenére nem találta meg amit keresett, kapcsolatba léphet velünk
- e-mail
- skype
- online chat
- gyors üzenetküldés
- visszahívás kérelem
formájában. Pontos elérhetőségeket lentebb görgetve talál.
Javasoljuk, hogy írásos formában lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük pár szóban foglalja össze milyen ügyben keres bennünket.
Ha telefonon keresne bennünket kérjük, hogy küldjön visszahívás kérelmet lentebb, az erre kialakított menüpontban!
Nem találom a használati útmutatót, milyen lehetőségeim vannak?
A termékek használati útmutatója minden esetben a csomag tartalmát képezi, így első körben kérjük, ellenőrizze a csomagolást, illetve a környezetet ahol kicsomagolta. Időnként előfordul, hogy kicsomagolás közben két csomagoló anyag közé esik, vagy kiesik a dobozból.
Amennyiben továbbra sem találja, úgy a rendelt termék cikkszámával (vagy a termék nevével és a rendelési azonosítóval, számlaszámmal) kiegészítve, keresse ügyfélszolgálatunkat a
lentebb található elérhetőségeken, vagy az
észrevétel, panasz bejelentés űrlap használatával!
Ezt követően kollégáink egyeztetnek a termék importőrével, és igyekszünk elektronikus formában, vagy postai úton újból eljuttatni az Ön számára a hiányzó dokumentumot.